آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان
سرخط خبرها

وزش باد شدید در خراسان رضوی | کاهش دما از اواسط هفته (٢۵ تیرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۴۴۰۳
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
وزش باد شدید در خراسان رضوی | کاهش دما از اواسط هفته (٢۵ تیرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به وزش باد شدید در سطح استان گفت: از روز سه‌شنبه، ۲۷ تیر، شاهد کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمابه ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان خواهیم بود.

آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای ١٧ و داورزن با دمای ۴٢ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت ۶١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۴ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣٧ و در خنکترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

اکنون دمای هوای مشهد ٣۶ درجه است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز در نواحی جنوب شرق استان همچنان وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ خواهد داد. انتظار می‌رود از فردا بر سرعت و شدت وزش باد در سطح استان افزوده شود و در مناطقی از استان به ویژه نواحی بادخیز جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی بینالود همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت باشد.

وی ادامه داد: تا اواسط هفته آینده به طور متناوب شاهد افزایش ابرناکی در نیمه شمالی استان خواهیم بود که در نواحی مرتفع شمالی و غرب همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق است.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر روی شاخص ٧١ بوده و در مجموع امروز مشهد با هوای مشهد با شاخص ٧٧ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->